سخنگوی آتشنشانی مشهد گفت: هتلی در خیابان مدرس دچار آتشسوزی شد اما آتش به سرعت توسط آتشنشانان مهار شد. به گزارش مشرق، معین رضا فرخنده افزود: این آتشسوزی ساعتی قبل رخ داد و کانون آتشسوزی طبقه ششم این هتل بود. وی اضافه کرد: آتشنشانان به سرعت به محل اعزام شدند و ضمن تخلیه مسافران حریق را مهار کردند. سخنگوی آتشنشانی مشهد ادامه داد: این آتشسوزی تلفات جانی نداشت و هماینک عملیات تهویه دود در دست انجام است. هزار و ۸۰۰ آتشنشان در مشهد خدمترسانی میکنند.