وزرای خارجه عربستان و مصر در تماسی تلفنی درباره تحولات منطقه رایزنی و حملات اخیر ایران به بحرین و تهدیدات علیه دریانوردی را محکوم کردند. فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان و بدر عبدالعاطی وزیر خارجه مصر تلفنی گفتوگو کردند. بر اساس بیانیه وزارت خارجه عربستان، در این تماس تلفنی درباره تحولات منطقه رایزنی و حملات اخیر ایران به بحرین و تهدیدات علیه دریانوردی محکوم شد. دو طرف به اهمیت تشدید تلاشهای مشترک برای توقف تنش و بازگشت به روند مذاکرات در راستای حفظ صلح و امنیت منطقه اشاره کردند.