فارس نوشت: یک منبع آگاه در تیم مذاکرهکننده اعزامی ایران از اتمام دور اول مذاکره ۴ جانبه خبر داد. یک منبع آگاه در تیم مذاکرهکننده اعزامی ایران به سوئیس گفت: هماکنون دور اول مذاکره ۴ جانبه به اتمام رسید. گفتنی است که نشست چهارجانبه هیأتهای ایران، آمریکا، قطر و پاکستان با عنوان نشست دریاچه لوسرن بعدازظهر امروز (یکشنبه) ۳۱ خردادماه در هتل بورگن اشتوک سوئیس آغاز شده بود. ریاست هیأت مذاکره کننده ایرانی بر عهده محمدباقر قالیباف است و جی دی ونس معاون رئیسجمهور آمریکا نیز ریاست هیأت آمریکایی را برعهده دارد. شهباز شریف نخستوزیر پاکستان و عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان و شیخ محمد بن عبدالرحمان آل ثانی نخستوزیر و وزیر خارجه قطر نیز رؤسای هیأتهای پاکستانی و قطری به عنوان میانجی و تسهیلگر این مذاکرات هستند.