رامین رضاییان پس از تساوی تیم ملی مقابل مصر، با ابراز ناراحتی از نتیجه، از مردم ایران عذرخواهی کرد. رامین رضاییان پس از تساوی تیم ملی فوتبال ایران مقابل مصر در آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶، اظهار داشت: «واقعاً نمیدانم چه چیزی باید بگویم. خیلی بدشانس بودیم و فقط امیدوارم که بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم تا حال مردم خوب شود.» ستاره تیم ملی در ادامه افزود: «مردم ایران لیاقت خیلی بیشتر از اینها را دارند و ما باید آنها را خوشحال میکردیم. بیش از سه ماه است که شبانهروز تلاش میکنیم و زحمت میکشیم. مردم ما بسیار باشرف هستند و حقمان این است که به مرحله حذفی صعود کنیم.» او همچنین خاطرنشان کرد: «فقط میتوانم از مردم ایران عذرخواهی کنم و بگویم امیدوارم شما که لایق بهترینها هستید، به حق خودتان برسید.» رضاییان با تمجید از عملکرد بازیکنان و اعضای کادر فنی گفت: «نه فقط من، بلکه همه بچهها با تمام توان خودشان تلاش کردند. به همه بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی تبریک میگویم، چون هر چه در توان داشتند برای موفقیت تیم انجام دادند.» بهترین بازیکن دیدار ایران و مصر در پایان با اشاره به واکنش بازیکنان مصر پس از پایان مسابقه اظهار کرد: «بازیکنان مصر بعد از کسب نتیجه تساوی خیلی خوشحال بودند و این موضوع نشان میدهد که بازی سختی را پشت سر گذاشتند.»