سخنگوی سپاه پاسداران گفت: از اینکه دولت به سپاه نفت داده باشد اطلاعی ندارم و بعید میدانم چنین موضوعی صحت داشته باشد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دانشجو، سردار محبی بیان کرد: من حقیقتاً راجع به این قضیه هیچ اطلاعی ندارم. اینکه مثلاً می فرمایید ۲۰ میلیون بشکه نفت به سپاه داده شده که بتواند بجنگد، من اطلاعی ندارم. وی ادامه داد: اما وظیفه دولت است که برای جنگیدن از نیروهای نظامی، پشتیبانی کند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم طبیعتاً برای مقابله با دشمن و تجهیز خودش به سلاح ها و همینطور پشتیبانی یگان های مختلف خودش نیاز به بودجه دارد و دولت هم موظف است که این بودجه را تامین کند. اما اینکه واقعاً دولت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نفت، داده باشد، من اطلاعی ندارم و بعید هم می دانم که چنین اتفاقی افتاده باشد چون سپاه سازوکاری برای این کار ندارد.