وزیر جنگ رژیم صهیونیستی میگوید ارتش اشغالگر قصد دارد «به صورت نامحدود» در سه جبهه غزه، لبنان و سوریه حضور داشته باشد. باشگاه خبرنگاران جوان؛ زهرا نجفی - یسرائیل کاتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی میگوید که ارتش این رژیم در مناطقی که در لبنان، سوریه و نوار غزه اشغال کرده «بهصورت نامحدود» باقی خواهد ماند. این اظهارات در حالی بیان میشود که بر اساس آمار رسمی لبنان، از ۲ مارس (۱۱ اسفند) تاکنون ارتش صهیونیستی بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ لبنانی را به شهادت رسانده و بیش از ۱۲ هزار نفر را زخمی کرده است. رژیم صهیونیستی بخشهایی از جنوب لبنان را اشغال کرده است؛ برخی از این مناطق دهههاست در اشغال هستند و برخی دیگر از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۴ به اشغال درآمدهاند. در غزه نیز ارتش صهیونیستی بیش از ۵۰ درصد باریکه را اشغال و کنترل میکند. همچنین در کشور سوریه، رژیم صهیونیستی از زمان جنگ ۱۹۶۷ بلندیهای جولان را در اشغال خود دارد و پس از سقوط دولت بشار اسد در اواخر ۲۰۲۴، دامنه حضور خود را گسترش داده است. منبع: آناتولی