به گزارش همشهری آنلاین، این بلاگر گفت: چطور ممکن است آدم اینقدر بی شرف باشد؟ چطور ممکن است اینقدر بی شرف باشند و این برد را از تیم بدزدند؟ فیفا را تحریم کنید. والله، بالله فیفا را تحریف کنید. این دیگر طبیعی نیست. ایران جلو افتاد ولی می گویند آفساید بوده، والله آفساید نبود. بلاگر ترکیهای در حمایت از تیم ملی ایران گفت: قسم میخورم ایران در نهایتِ غیرت جنگید. ایرانِ باغیرت قربانی سیاست شد. منبع: همشهری آنلاین