یک شبکه اسرائیلی با بیان اینکه دولت ترامپ از اسرائیل خواسته است که عقبنشینی جزئی از جنوب لبنان انجام دهد افزود: رتش اسرائیل شروع به کاهش نیروهای خود در جنوب لبنان کرده است. به گزارش «انتخاب»؛ شبکه کان اسرائیل نوشت: ارتش اسرائیل شروع به کاهش نیروهای خود در جنوب لبنان کرده است. این رسانه افزود: دولت ترامپ از اسرائیل خواسته است که عقبنشینی جزئی از جنوب لبنان انجام دهد. گفتنی است که پیش از این المیادین نوشت: هیئت ایرانی تا زمانی که ترامپ عذرخواهی نکند و نیروهای اسرائیلی از جنوب لبنان خارج نشوند، به مذاکرات باز نخواهد گشت. ایرانیها اکنون تنها خواستار توقف تجاوز نیستند، بلکه خواستار خروج (نیروهای اسرائیلی) از جنوب لبنان هستند.