پارس فوتبالپارس فوتبال

پرسپولیس اگر می‌توانست، ما را می‌برد و در همان تورنمنت چهار جانبه قهرمان آسیا می‌شد/ هنوز حسرت بازی نکردن در جام جهانی آمریکا به دلم مانده

پارس فوتبال·۱ روز