بنیامین نتانیاهو، نخستوزیر رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه این رژیم در اوج یک جنگ منطقهای قرار دارد و قواعد بازی را تغییر داده است، بر تداوم اقدامات خصمانه خود تأکید کرد و مدعی شد که هنوز وظایفی وجود دارد که باید در قبال ایران انجام شود. نخستوزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی جدید به تشریح مواضع و اهداف جنگطلبانه این رژیم در سطح منطقه پرداخت. بنیامین نتانیاهو با محوریت تقابل با ایران مدعی شد: «ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود.» وی با اشاره به ابعاد درگیریهای کنونی ادعا کرد: «ما در اوج جنگ منطقهای هستیم که کمتر از جنگ استقلال نیست؛ ما در چند جبهه در منطقه درگیر جنگ هستیم.» نتانیاهو در ادامه اظهارات خود افزود: «قواعد بازی را در منطقه خود تغییر دادیم، سد ترس را شکستیم و قدرت مشت آهنین خود را ثابت کردیم.» نخستوزیر رژیم صهیونیستی در پایان ادعاهای خود خطاب به ساکنان اراضی اشغالی گفت: «همانطور که به شما قول داده بودم اکنون در حال تغییر چهره خاورمیانه هستیم.»