
ونس: یکی از چیزهایی که میخواستیم از مذاکرات سوئیس بیرون بیاید، ایجاد یک «کانال ارتباطی با طرف ایرانی» برای کاهش تنش بود که موفق شدیم/ ایرانیها گفتند یک نفر را میفرستیم که در دوحه با یک نفر از سنتکام بنشیند؛ از این طریق خیلی از اختلافات را حل خواهیم کرد/ اماراتیها هم در حال گفتوگو با ایرانیها در مورد انواع مشوقهای اقتصادی هستند که هرگز قبلاً اتفاق نیفتاده بود
انتخاب·۱ روز