آمریکا در لیگ ملت های والیبال مقابل ایران به برتری رسید. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در هفته دوم لیگ ملت های ۲۰۲۶ در فرانسه به مصاف آمریکا رفت و با نتیجه ۳ بر ۰ باخت. ست های این بازی با نتایج ۲۵-۲۳، ۲۵-۲۰ و ۳۱-۲۹ به سود آمریکایی ها به پایان رسید. تیم ملی چهارشنبه در بازی اول این هفته به فرانسه باخت. شکست مقابل آمریکا پنجمین باخت ایران از ۶ مسابقه لیگ ۲۰۲۶ است! شاگردان پیاتزا از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه ۵ تیر مقابل ژاپن تیم بدون شکست رقابت ها قرار می گیرد.