به گزارش همشهری آنلاین، وزیر محیط زیست فرانسه از شدت گرما به سیم آخر زد و گفت: بگذارید صریح بگویم، من وحشت زدهام! مردم دارند از گرما خفه میشوند! وزیر محیط زیست فرانسه در یک مصاحبه نسبت به گرمای شدید هوا و وضعیت مردم در گرما واکنش نشان داد. منبع: همشهری آنلاین