06 تیر 1405 ساعت 00:1238 نظر پرسپولیس در دیدار نخست تورنمنت 3جانبه کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا2، با وجود گلزنی محمدامین کاظمیان، نتوانست برتریاش را حفظ کند و در پایان ماراتنی 120 دقیقه، کامبک خورد و 2 بر یک باخت تا شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا2 را از دست بدهد.