به گزارش همشهری آنلاین، من زیاد به بحث توافق فعلی خوشبین نیستم چون ثابت شده که آنها منافع ما را نمیخواهند. گفتوگو با آلبرت بغزیان، اقتصاددان و استاد دانشگاه تهران را در تلویزیون همشهری ببینید.