رامین رضاییان در پایان بازی با مصر به عنوان بهترین بازیکن میدان با رسانه ها مصاحبه کرد و گفت ما (بازیکنان) تمام تلاشمان را کردیم. او همچنین گفت من نمی خواهم از چیزی شکایت کنم و مردم ایران لیاقت خیلی بیش از اینها دارند.