جلال حسینی، کاپیتان اسبق پرسپولیس و تیم ملی در ابتدای تیر ماه سال ۱۴۰۱ خبر خداحافظی خود را رسانهای کرد و ۴ تیر همان سال صراحت اعلام کرد از دنیای بازیگری جدا شده است. سیدجلال در ۵ تیر سال ۱۴۰۱ و به فاصله ۲۴ ساعت پس از خداحافظی خود با خبرورزشی به گفتوگو نشست و حرفهای جالب توجهی بر زبان آورد که بد نیست در چهارمین سالگرد آن، خلاصه حرفهایش را دوباره مرور کنیم: هر آمدنی یک رفتنی هم دارد. تمام ماجرای خداحافظی تصمیم خودم بود و اگرچه دشواریهای خاص خود را داشت ولی احساس میکنم تصمیم درستی گرفتم. علاقهای به بازی خداحافظی در پرسپولیس نداشتم. دوست نداشتم سر و صدا به پا کنم و اهل شلوغکاری نیستم روی همین اصل به رغم اصرار آقای درویش، از ایشان تشکر کرده و بابت بازی خداحافظی عذر خواستم. سالها پیراهن شماره ۴ را در تیم ملی و پرسپولیس پوشیدم و به همین دلیل ترجیح دادم چهارم تیر سال ۱۴۰۱ خداحافظی کنم.