دومین دوره رویداد شبانه «باغ فردوس» از چهارم تیرماه در تهران آغاز میشود و به مدت ۱۰ شب میزبان چهرههای فرهنگی، هنری، ورزشی و شهروندان خواهد بود. دومین قرار شبانه «باغ فردوس» با شعار «من ایرانم» از پنجشنبه چهارم تیرماه در باغ فردوس تهران آغاز به کار میکند. این رویداد فرهنگی و اجتماعی با هدف تقویت همدلی، مشارکت اجتماعی و ایجاد فضایی برای تعامل میان هنرمندان، ورزشکاران و مردم برگزار میشود و قرار است هر شب میزبان برنامههای متنوع فرهنگی و هنری باشد. برگزارکنندگان این برنامه تلاش کردهاند با فراهم کردن فضایی صمیمی و متفاوت، بستری برای گردهمایی اقشار مختلف جامعه و گرامیداشت هویت و فرهنگ ایرانی فراهم کنند. دومین دوره «قرار شبانه باغ فردوس» از چهارم تیرماه به مدت ۱۰ شب و از ساعت ۲۰:۳۰ در باغ فردوس تهران برگزار خواهد شد.