محمدحسین میثاقی واکنش کنایهآمیزی به شکست پرسپولیس برابر چادرملو نشان داد. تیم پرسپولیس امشب در بازی پلی آف انتخابی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دو مقابل چادرملو با نتیجه ۲-۱ تن به شکست داد تا بعد از بازی با کنایههای ناتمام محمدحسین میثاقی مواجه شود. میثاقی بعد از شکست پرسپولیس گفت: یک افتضاح فنی برای کادر فنی و بازیکنان این تیم رقم خورد. چادرملو با دو جلسه تمرین و سلام و علیک پرسپولیس را برد. پرسپولیس از تا بالا و پایین باید فکری به حال خودش کند/ بهتر است مسئولان پرسپولیس جواب هوادارنشان را بدهند. وی افزود: تبریک به چادرملو و مردم یزد بابت این پیروزی چرا که سعید اخباری با بازیکنان جوان موفق شد در کمترین زمان پرسپولیس را شکست دهد.