نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ؛ پارس فوتبال بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: احساس میکنم شانس با تیم ما یار نبود، اما بازیکنان همه تلاششان را کردند. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو رضاییان بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: احساس میکنم شانس با تیم ما یار نبود؛ در پایان بازی، تیم ما شایسته پیروزی بود و مردم ایران سزاوار شادی و موفقیت بیشتری هستند. وی افزود: ما با تمام وجود جنگیدیم و هیچ تلاشی را دریغ نکردیم. تنها آرزوی من این است که خداوند تلاش بازیکنان را ببیند و حقشان را بدهد. رضاییان تصریح کرد: باید صبور باشیم و منتظر نتایج دیگر مسابقات باشیم تا تکلیف صعود مشخص شود. اگر صعود کنیم معنای بزرگی برای ایران و مردمش دارد رضاییان افزود: نمیخواهم شکایت کنم، چرا که همه چیز را خدا میبیند. وی تصریح کرد: اگر بتوانیم صعود کنیم، این مسیر معنای بزرگی برای ایران و مردمش دارد؛ این اولین بار نیست که در جام جهانی با شرایط سخت روبهرو میشویم. رضاییان یادآور شد: بازیکن تیم ملی فوتبال ایران تیم نشان داد که توانایی و جنگندگی واقعی دارد و همه دیدند که بازیکنان چقدر برای کشورشان تلاش کردند. وی در ادامه گفت: مردم ایران بدانند که تیم ملی با قلب و روح خود بازی کرده و ما تمام تلاشمان را برای خوشحالی آنها انجام دادیم.