اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه، تایید کرد که مذاکرات فنی در چارچوب یادداشت تفاهم اسلامآباد در سوئیس امروز (دوشنبه) آغاز شده است. به گزارش صد آنلاین ، بقایی در گفتوگو با ایرنا، اعلام کرد که کاظم غریبآبادی، معاون حقوقی و بینالمللی وزیر امور خارجه، ریاست هیأت جمهوری اسلامی ایران این گفتوگوها را بر عهده دارد. این مذاکرات در ادامه رایزنیهای سطحعالی دیروز (یکشنبه) میان هیأتهای ایران و آمریکا با حضور میانجیگران پاکستانی و قطری در بورگناشتوک برگزار میشود. بر اساس بیانیه مشترک میانجیگران، کارگروههای فنی بر موضوع هستهای، تحریمها، نظارت و حلوفصل اختلافات متمرکز خواهند بود و گفتوگوها تا پایان هفته در سوئیس ادامه خواهد یافت. ایرنا