فرمانده انتظامی شهرستان "سربیشه" از کشف ۳۰ بسته حاوی ۳۰۰ گرم تریاک از معده مسافران خودرو سواری در این شهرستان خبر داد. سرهنگ مهدی میرزایی اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان سربیشه هنگام کنترل محور اصلی به یک دستگاه خودرو سواری مسافربری مشکوک شده و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند. وی بیان داشت: ماموران در بازجویی و بررسی های به عمل آمده از ۴ نفر مسافر متوجه شدند که اقدام به حمل مواد مخدر یه صورت بلع و انباری کرده اند. سرهنگ میرزایی افزود:ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با رعایت موازین شرعی و قانونی در این رابطه، ۳۰ بسته حاوی ۳۰۰ گرم تریاک از معده ۴ نفر متهم که به صورت انباری جاساز شده بود کشف کردند. وی خاطر نشان کرد: ۴ نفر متهم دستگیر شده، با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.