شهرداری منطقه ۵ تهران و مدیریت مجتمع ارم سبز، در راستای تحول در خدماترسانی و ارتقای زیرساختهای ایمنی و بهداشتی، وارد مرحله جدیدی از همکاریهای استراتژیک شدند. این تعامل با هدف بهسازی و توسعه یکی از بزرگترین قطبهای گردشگری ایران صورت میگیرد. به گزارش همشهری آنلاین،محمدرضا پوریافر شهردار منطقه ۵، در نشست مشترک با سیدمحمدمهدی دستواره، مدیرعامل پارک ارم، بر ظرفیتهای فرامنطقهای این مجموعه تأکید کرد. در این نشست، بر ضرورت همافزایی میان دو مجموعه برای تسهیل در توسعه زیرساختها و بهبود کیفیت خدمات تأکید شد. یکی از محورهای کلیدی این همکاری، ارتقای ضریب ایمنی، بهداشت و محیطزیست (HSE) است. در همین راستا، کارشناسان تخصصی با پایش جامع مجتمع، نقاط قوت و نواقص احتمالی را شناسایی کردند تا اقدامات اصلاحی لازم برای تضمین سلامت و ایمنی کامل شهروندان در دستور کار قرار گیرد. مجموعه ارم سبز با وسعت ۷۵ هکتار، به عنوان بزرگترین پارک تفریحی ایران، نقش محوری در ایجاد نشاط اجتماعی و تقویت جایگاه گردشگری تهران ایفا میکند. ارتقای استانداردهای این مجموعه، گامی مؤثر در بهبود تجربه شهروندان از فضاهای شهری و ارتقای کیفیت زندگی در پایتخت است.