دختر نوجوانی که همراه خانوادهاش از استان گلستان به مشهد رفته بود، در پارک آبی این شهر جان باخت. حسن حسینی، فرماندار مشهد در اینباره گفت: متوفی دختری ۱۲ ساله از استان گلستان بوده که به همراه مادر و خواهرش به مشهد آمده بودند. این نوجوان حوالی ساعت ۱۷ بعدازظهر روز جمعه چند دقیقه پس از استفاده از سرسره آبی، در محوطه داخلی سرزمین موجهای آبی دچار مشکل شده و اقدامات امدادی و عملیات احیا برای ایشان مؤثر واقع نشده است. وی افزود: خانواده متوفی شکایتی از این مجموعه آبی نکردهاند و علت دقیق فوت و جزئیات حادثه توسط پزشکی قانونی در دست بررسی است. سخنگوی پلیس فراجای مشهد نیز با تأیید این حادثه گفت: مأموران انتظامی پس از دریافت گزارش در محل حاضر شدند و پرونده برای بررسیهای بیشتر در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.