جلسه فنی تیم ملی فوتبال ایران با توسل به حضرت علی اصغر (ع) و یاد ایران و شهدای میناب برگزار شد. به گزارش مشرق، جلسه فنی تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار با بلژیک برگزار شد و روی تخته فنی این جلسه، اعضای تیم ملی به حضرت علی اصغر (ع) توسل کردند. همچنین یاد ایران و شهدای مظلوم مدرسه میناب گرامی داشته شد. (روی تخته به جای ۱۶۸ اشتباهاً عدد ۱۶۵ نوشته شده) بر روی این تخته جمله انگیزشی «وقتی وارد زمین میشویم، دیگر هیچکس به رنکینگ، قیمت، رسانه، و پیشبینیها امتیاز نمیدهد»، خودنمایی میکرد. دسته بندی ها : مشرق نیوز برچسب ها : تخته فنی, تیم ملی ایران, تیم ملی فوتبال ایران, جام جهانی 2026, فوتبال