علیرضا پناهیان، واعظ اصولگرا، به واسطه سخنرانیهای تند و انتقادیاش علیه اعضای دولت روحانی و بهخصوص برجام، مورد توجه دلواپسان شناخته شده است. زمانی به حسن روحانی برای دامنزدن به دوقطبیسازی در کشور لعنت فرستاد و هشتگ «دیپلماسی پرتقالی» را برای مهمترین و الهامبخشترین داستان زندگی محمدجواد ظریف که در برنامه «تِدتاک» بیان کرده بود، به کار برد. علیرضا پناهیان، واعظ اصولگرا، به واسطه سخنرانیهای تند و انتقادیاش علیه اعضای دولت روحانی و بهخصوص برجام، مورد توجه دلواپسان شناخته شده است. علیرضا در کنار برادرش احمد، در طی این سالها، واعظ هر منبری که بودند، نقدی هم علیه ظریف و برجام به کار بردند. چنانچه اگر در موتور جستوجوگر گوگل نام او را سرچ کنید، بهخوبی مشاهده میکنید که کمتر دیالوگی درباره برجام از علیرضا پناهیان شنیده شده که نقدی هم به ظریف و رئیس دولت وقتش، یعنی حسن روحانی، نداشته باشد. حال در بحبوحه اعتراضات دلواپسان به تفاهم ایران و آمریکا و نظر اعضای شورای عالی امنیت ملی، آنچه توجهات را به خود جلب کرده، واکنش این واعظ اصولگرا به این تفاهم و پیام اخیر رهبر انقلاب است. پناهیان در سخنرانی در در میدان ولیعصر تهران و جمع مردم با تمرکز بر نامه اخیر رهبر انقلاب، این نامه را نشانهای از شفافیت، اقتدار و تسلط رهبری بر روندهای کلان کشور دانست و گفت که؛ «این شفافیت فوقالعادهای که رهبری در این نامه نشان دادند، علامت قدرت جمهوری اسلامی است.» او گریزی هم به نگرانیهای طیف تندرو از توافق اخیر زد و تاکید کرد: «طبیعی است که بخشی از مردم و نیروهای مؤمن نسبت به اجرا نشدن کامل نظر رهبر انقلاب گلایه داشته باشند، اما این اختلافنظر نباید به تخریب مسئولان یا ایجاد تفرقه در جامعه منجر شود.» اما جان کلام پناهیان آنجایی است که با رد تحلیلهایی مبنی بر انزوای رهبری یا ناهماهنگی در ساختار کشور گفت: «چنین برداشتهایی صحیح نیست و نامه اخیر رهبر انقلاب نشان داد که تصمیمات کلان با اشراف، تدبیر و در چارچوب مصالح کشور اتخاذ میشود.»