همسر شهید بهمن اسفندیاری، از شهدای ناوشکن دنا، در برنامه تلویزیونی «حسینیه معلی» با مرور آخرین گفتوگوی خود با همسرش، از دلتنگیها و وداعی گفت که حالا به خاطرهای ماندگار تبدیل شده است. باشگاه خبرنگاران جوان - برنامه تلویزیونی «حسینیه معلی» میزبان همسر شهید بهمن اسفندیاری، از شهدای ناوشکن دنا، بود. او در فضایی آکنده از احساس و بغض، آخرین لحظات گفتوگو با همسرش را روایت کرد و از دلتنگیها و خاطراتی گفت که پس از شهادت این دریادل ایرانی، برای خانوادهاش به یادگار مانده است.