به گزارش صد آنلاین ،رئیسجمهور آمریکا بار دیگر در اظهراتی گزافه ایران را تهدید کرد. «دونالد ترامپ»، رئیسجمهور آمریکا طی گفتوگو با فاکس نیوز مدعی شد: «اگر ایرانیها تنگه هرمز را ببندند، کشورشان نابود خواهد شد.» ترامپ مدعی شد: «آمریکا میتواند فرشته نگهبان تنگه هرمز شود و ۲۰ درصد نفت را تصاحب کند.» وی در ادعایی بیاساس گفت: «گر مجبور شویم، ممکن است تنگه هرمز را کنترل کنیم. ترامپ در ادامه مدعی شد: «اگر با ایران به توافق نرسیم، عوارض ترانزیت در تنگه هرمز وضع خواهیم کرد.»/ ایلنا