
سخنگوی هیئت مذاکره کننده: «کمیته عالی پیگیری اجرای یادداشت تفاهم» شامل نمایندگان ایران و آمریکا و دو کشور میانجی است / کارگروههایی هم در سطوح پایینتر، فعالیت خود را از دیروز آغاز کردهاند و در روزهای آینده هر زمان که لازم باشد، جلسات برگزار خواهد شد
انتخاب·۸ ساعت