مدیرکل روابط عمومی دفتر ریاستجمهوری: رییسجمهوری اسلامی ایران فردا (سهشنبه) به پاکستان سفر میکند. حبیبالله عباسی، مدیرکل روابط عمومی دفتر ریاستجمهوری با اعلام این که سفر مسعود پزشکیان به پاکستان احتمالاً یک روزه است، گفت: پیگیری مصوبات سفرهای قبلی، بررسی زمینههای گسترش روابط اقتصادی میان دو کشور و قدردانی رئیسجمهور از پیگیریهای پاکستان در موضوع میانجیگری میان ایران و آمریکا، از دلایل این سفر آقای رئیسجمهور است. وی افزود: مشورت با مقامات عالی پاکستان در مورد موضوعات منطقهای و بینالمللی و پیگیری تفاهمهای امضا شده قبلی از دیگر دستورات کار سفر پزشکیان به پاکستان خواهد بود. عباسی همچنین گفت: با توجه به برنامههای این سفر انتظار میرود تعدادی از وزرا و مقامات دولت از جمله وزیر امورخارجه، پزشکیان را در این سفر همراهی کنند.