رئیس پلیس راهور منطقه ۱۲ تهران اعلام کرد:با اعلام آمادهباش صددرصدی از بامداد جمعه تا صبح سهشنبه، از بسته شدن کامل تمامی ورودیهای تهران از روز جمعه خبر داد. به گزارش خبرآنلاین،رئیس پلیس راهور منطقه ۱۲ تهران اعلام کرد: با اعلام آمادهباش صددرصدی از بامداد جمعه تا صبح سهشنبه، از بسته شدن کامل تمامی ورودیهای تهران از روز جمعه خبر داد. کانال تلگرامی چندثانیه در خبری نوشت: وی گفت: با پیشبینی حضور ۱۵ تا ۲۰ میلیون نفری، هیچ خودرویی از شهرستانها اجازه ورود به پایتخت را نخواهد داشت و زائران فقط با مترو وارد شهر میشوند.