ایسنا: نخستوزیر پاکستان با ابراز خوشبینی نسبت به روند مذاکرات برای پایان دادن به جنگ میان ایران و آمریکا، ابراز امیدواری کرد که گفتوگوهای جاری به نتایجی سازنده و تدوین سندی منجر شود که زمینهساز صلح، پیشرفت و رفاه در سطح جهانی باشد. شهباز شریف، نخستوزیر پاکستان اعلام کرد که انتظار دارد مذاکرات جاری در سوئیس به میانجیگری اسلامآباد و دوحه برای پایان دادن به جنگ آمریکا و ایران، به «نتایج بسیار سازندهای» منتهی شود. وی که به همراه فیلد مارشال عاصم منیر، رئیس ارتش پاکستان هدایت تلاشهای دیپلماتیک با هدف مهار بحران و پیشبرد روند گفتوگوها را بر عهده داشته است، در سخنانی نسبت به موفقیت این مسیر ابراز امیدواری کرد. نخستوزیر پاکستان گفت: «واقعاً حضور در اینجا بسیار شگفتانگیز است و امیدواریم وقتی به خانههایمان برگردیم، سند فوقالعادهای در دست داشته باشیم که صلح، پیشرفت و رفاه را در سراسر جهان ارتقا دهد.»