تیم ملی شمشیربازی سابر ایران به مقامی بهتر از نهمی آسیا دست نیافت. تیم ملی شمشیربازی سابر کشورمان در نخستین دیدار خود مقابل قزاقستان با حساب 45 بر 33 شکست خورد و نتوانست راهی یکچهارم نهایی شود. به این ترتیب سابریستهای کشورمان ضمن از دست دادن شانس مدال، برای کسب رتبههای نهم تا شانزدهم تلاش کردند. شاگردان محمد رهبری در جدول بازندهها مقابل فیلیپین با نتیجه 45 بر 23 پیروز شدند و در دومین بازی هم با همین نتیجه از سد امارات گذشتند تا در رده نهم جای بگیرند. تیم ملی اِپه مردان کشورمان فردا (سهشنبه) مقابل حریفان قرار میگیرد.