تلاش کپکام برای اتصال ریشهها بازی Resident Evil: Veronica پس از رونمایی در Summer Game Fest 2026 به یکی از موردانتظارترین پروژههای کپکام تبدیل شد، اما حالا اطلاعات جدیدی نشان میدهد این بازسازی تنها یک نسخه مدرن از یک بازی کلاسیک نخواهد بود و ارتباطاتی با Resident Evil Requiem نیز خواهد داشت. افشاگر شناختهشده، داسک گالم، در تازهترین اظهارات خود گفته است که بازسازیهای Resident Evil: Veronica و Resident Evil 0 در مقطعی همزمان با Resident Evil Requiem در دست توسعه بودهاند و به همین دلیل ارتباطاتی میان این آثار شکل گرفته است. با این حال، او تأکید میکند کپکام از ابتدا برنامهای بزرگ برای اتصال مستقیم تمام ریمیکها به رکوئیم نداشته است. به گفته او، این Resident Evil Requiem است که با برخی عناصر داستانی خود زمینه ارتباط بیشتر با ورونیکا و Resident Evil 0 را فراهم میکند، نه اینکه همه این پروژهها بخشی از یک نقشه بلندمدت از پیش تعیینشده باشند. این موضوع با اطلاعاتی که پس از معرفی رسمی Veronica منتشر شد نیز همخوانی دارد. در آن زمان اعلام شده بود داستان بازی برای هماهنگی بیشتر با روایت امروزی مجموعه رزیدنت ایول بازنگری و بازسازی خواهد شد؛ اقدامی که میتواند زمینهساز پیوندهای بیشتر میان نسخههای جدید این سری باشد. در حال حاضر کپکام جزئیات زیادی از Resident Evil: Veronica منتشر نکرده و بازسازی Resident Evil 0 نیز هنوز بهصورت رسمی معرفی نشده است. با این حال، اظهارات داسک گالم نشان میدهد طرفداران احتمالاً باید منتظر ارتباطات داستانی بیشتری میان بازیهای آینده این مجموعه باشند. Resident Evil Requiem یکی از موفقترین رونماییهای کپکام در سال ۲۰۲۶ بوده و حالا به نظر میرسد این شرکت در حال شکل دادن به یک پیوستگی داستانی گستردهتر میان آثار جدید سری رزیدنت ایول است.