مهدی مهدویکیا، اسطوره فوتبال ایران که دیدار با نیوزیلند را از نزدیک تماشا کرده بود، در بازی با بلژیک هم حضور داشت و تماشاگر تساوی تیم ملی مقابل حریف قدرتمندش بود. مهدی مهدویکیا بازی دوم تیم ملی را هم از نزدیک دید.