امیر قلعهنویی، سرمربی تیم ملی ایران، در واکنش به تساوی بدون گل مقابل بلژیک در جام جهانی، ضمن نقد عملکرد بازیکنان تازه وارد، از تصمیمات خود در زمینه تعویضها ابراز نارضایتی کرد. امیر قلعهنویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، بلافاصله پس از پایان بازی برابر بلژیک، از عملکرد برخی از بازیکنان خود در جریان مسابقه انتقاد کرد. سرمربی تیم ملی در واکنش به تساوی بدون گل شاگردانش در دومین بازی گروه G جام جهانی، اظهار داشت: تا پیش از آنکه بلژیک با یک بازیکن کمتر روبرو شود، ما عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ اما حتی باید بگویم که در برخورداری از فرصتِ ۱۰ نفره شدن حریف، شانس با ما یار بود که نتوانستیم از آن برای گلزنی استفاده کنیم. قلعهنویی در ادامه با اشاره به تغییراتی که در جریان بازی اعمال کرد، از عملکرد مهرههای جدید تیم انتقاد کرد و گفت: از بازیکنانی که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شدند، رضایت نداشتم؛ چرا که آنها نتوانستند انتظارات من را برآورده کنند.