هواپیماهای ایالات متحده به تازگی به دلیل نقض توافق آتشبس، دوباره به محلهای نگهداری موشک و پهپاد و سایتهای رادار ساحلی ... ترامپ حمله به ایران در هنگام آتشبس را تأیید و دوباره تهدید کرد هواپیماهای ایالات متحده به تازگی به دلیل نقض توافق آتشبس، دوباره به محلهای نگهداری موشک و پهپاد و سایتهای رادار ساحلی ایران حمله کردند! بسیار محتمل است که آنها هرگز درس نگیرند! ممکن است زمانی فرا برسد که دیگر نتوانیم منطقی باشیم و مجبور شویم کاری را که با موفقیت آغاز کردهایم، به صورت نظامی تکمیل کنیم. اگر این اتفاق بیفتد، جمهوری اسلامی ایران دیگر وجود نخواهد داشت. سپاه پاسداران: منبعد با کشتیهای متخلف در تنگه هرمز قویتر از گذشته برخورد خواهد شد در ساعت ۲ تا ۳ بامداد یکشنبه هفتم تیرماه، با پرتاب موشکهای بالستیک و پهپاد بهسوی هشت زیرساخت مهم ارتش آمریکا در پایگاه علیالسالم کویت و ناوگان پنجم دریایی در بندر سلمان بحرین، به تجاوزهای اخیر آمریکا پاسخ قاطع دادیم. ارتش دشمن ساعاتی قبل به ۵ پست ساحلی ایران حمله کرده بود. برخورد با تجاوز احتمالی دشمن به هر بهانهای که باشد ولو مانند دیشب و امشب تجاوزها به اهداف کم اهمیت باشد، پاسخی خرد کننده خواهد داشت.