ملیپوشان کشورمان در تمرین ریکاوری پس از تساوی با بلژیک به سالن وزنه رفتند. طبق برنامه از پیش تعیین شده امیر قلعه نویی شاگردانش را برای انجام ریکاوری بعد از دیدار سنگین و پرفشار مقابل بلژیک به سالن بدنسازی کمپ تمرینی تیخوانا برد. کار با وزنه و دستگاههای کششی همچنین رکاب زدن با دوچرخه ثابت از جمله تمرینات ملیپوشان در این جلسه ریکاوری بود که تک تک بازیکنان تیم ملی از جمع بازی کردهها و آنهایی که به میدان رفته بودند در این جلسه حضور پیدا کردند.