به نظر می رسد دولت لبنان و اسرائیل توانستند به یک توافق دست یابند. الشرق نیوز سعودی نوشت: هیئت لبنانی با مأموریت از سوی دولت لبنان، به توافق زیر دست یافتند: - اعلام خروج پلکانی اسرائیل از خاک لبنان. - تصریح بر اینکه اسرائیل هیچگونه جاهطلبی ارضی ندارد. - حق دفاع مشروع برای هر دو کشور. - ارائه کمکهای بشردوستانه و نظامی. - حضور کشورهای منطقهای به عنوان حامی. - آغاز خروج به محض شروع به کار «گروه عملیاتی» که روبیو از آن خبر داده بود.