ارتش آمریکا بامداد امروز یکشنبه به قشم و سیریک (هرمزگان) حمله کرد. به گزارش عصرایران، این برای دومین شب متوالی است که ارتش آمریکا به نقاطی در جنوب ایران حمله می کند. همچنین این برای دومین بار از زمان امضای تفاهم نامه میان سران ایران و آمریکاست که حملاتی از سوی آمریکا علیه ایران رخ می دهد. ادعای ارتش آمریکا در منطقه (سنتکام): تردد کشتیهای تجاری از تنگه هرمز ادامه دارد. فاکس نیوز به نقل از یک مقام آمریکایی: نیروهای آمریکایی و بحرینی با ۹ پهپاد ایرانی که به سمت نیروهای آمریکایی در بحرین پرتاب شده بودند، مقابله کردند/ عصرایران ارتش آمریکا در منطقه (سنتکام): نیروهای ما به دستور رئیس جمهور ترامپ حملات بیشتری علیه چندین هدف در ایران انجام دادهاند. ارتش آمریکا در منطقه (سنتکام): نیروهای آمریکایی پس از حمله اخیر ایران به کشتی تجاری، حملات بیشتری علیه ایران انجام میدهند. شنیدهشدن دو صدای انفجار دیگر در شهرستان سیریک / منشاء صدا مشخص نیست/ صداوسیما اکسیوس به نقل از یک مقام آمریکایی : ارتش آمریکا در حال حمله به اهداف ایرانی در پاسخ به هجوم روز شنبه ایران به کشتی تجاری است. خبرنگار صداوسیما در سیریک به نقل از یک منبع آگاه نظامی: صدای انفجارهای شنیده شده مربوط به اصابت چند پرتابه به دکل مخابراتی در محدوده روستای طاهرویی سیریک است خبرنگار صداوسیما در قشم به نقل از یک منبع آگاه: چند پرتابه در محدوده روستای مسن شهرستان قشم اصابت کرده است.