مذاکرات چهارجانبه ایران و آمریکا با حضور میانجیهای پاکستانی و قطری، عصر امروز در هتل بورگناشتوک در ساحل دریاچه لاسرن برگزار میشود. به گزارش خبرآنلاین، نشست محمدباقر قالیباف، جیدی ونس، شهباز شریف و محمد بن عبدالرحمن آل ثانی که قرار بود از ساعت ۴ بعد از ظهر یکشنبه ۳۱ خرداد آغاز شود، تا دقایقی دیگر با اندکی تاخیر شروع خواهد شد. حوالی ساعت ۱۶:۲۰ به وقت تهران، هیئتهای مذاکراتی به ترتیب وارد اتاق مذاکرات شدند. این نشست با هدف پیگیری حسن اجرای تفاهمنامه اسلامآباد برای پایان جنگ میان ایران و آمریکا، از جمله موضوع محوری پایان جنگ در جبهه لبنان و وضعیت داراییهای مسدود شده ایران برگزار میشود.