یک استاد حوزه و کارشناس مذهبی صداوسیما از حمله به تیم مذاکرهکننده و دولت پزشکیان انتقاد کرد. حامد کاشانی، کارشناس مذهبی صداوسیما و استاد حوزه با انتقاد از پایداریها و حامیان دولت رئیسی گفت: تخریب دولت فعلی آنهم وسط جنگ، دعوای انتخاباتی است. این حملات به دولتی که من هم بهش رای ندادم، به نفع مردم نیست و سیاسیکاری است. زمان امام(ره) هم مذاکرات محرمانه بود و کسی جرات نداشت بگوید جزییات را به ما بگویید. اگر بیان عریان پزشکیان درباره وضعیت کشور، شما را ناراحت کرده و میگویید پالس ضعف است حملات روزانه شما به دولت هم پالس به دشمن است. وسط جنگ میخواهند دولت را بکوبند بخاطر قدرت.