
سخنگوی وزارت خارجه: جلسه چهارجانبه با حضور ایران، آمریکا و دو میانجی حدود یک ساعت و نیم ادامه پیدا کرد؛ قرار بر این شد که پس از یک وقفه کوتاه نیمساعته، جلسه ادامه پیدا کند / نشست چهارجانبه پس از تهدید ترامپ تشکیل نشد و بحثی که ادامه یافت، تبادل پیام از طریق میانجیها بود / پس از تصمیم به توقف مذاکرات، هیچ تماس مستقیمی با طرف آمریکایی نداشتیم
انتخاب·۹ ساعت