پزشکیان تاکید کرد: ما کاری کردیم که مردم در طی جنگ هیچ کمبودی را حس نکنند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود پزشکیان رئیس جمهوری با لحنی تند به انتقادها از دولت پاسخ داد و گفت: ما کاری کردیم که مردم در این جنگ هیچ کمبودی احساس نکردند، این خود به خود نبود. ما توانستیم خدمات خود را به مردم و نیروهای مسلح و آنهایی که در میدان هستند ارائه دادیم. به روایت ایسنا، وی ادامه داد: فکر کردید ما خواب بودیم، بنده یک روز مرخصی نبودم. ما صد روز است که در حال کار هستیم.