سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در بیانیه ای اعلام کرد: مذاکرات فنی (در ارتباط با تفاهمنامه میان ایران و آمریکا) در سطح کارشناسی هفته آینده با میانجیگری پاکستان و قطر ازسر گرفته خواهد شد. سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان امروز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: مذاکرات میان آمریکا و ایران نکات مهمی را به همراه داشت و کشورهای میانجی یعنی پاکستان و قطر، اجرای توافقات انجام شده را پیگیری خواهند کرد. سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در این بیانیه ادامه داد: این توافقنامه، خط ارتباطی مستقیمی را بین تهران و واشنگتن برای جلوگیری از مشکلات پیشبینی کرده است. ما به ارتباط خود با کشورهای دوست که به طور مؤثر در حمایت از مذاکرات بین ایران و آمریکا نقش داشتهاند، ادامه میدهیم. اسلام آباد سپس اضافه کرد: ما با تیمهای آمریکایی و ایرانی در تماس هستیم تا اجرای مؤثر یادداشت تفاهم را تضمین کنیم. مذاکرات فنی در سطح کارشناسی هفته آینده با میانجیگری پاکستان و قطر ازسر گرفته خواهد شد.