سخنگوی آتشنشانی مشهد گفت: آتش سوزی در هتل فردوسی بلوار شهید مدرس مشهد مصدوم و فوتی نداشت. معین رضا فرخنده اظهار کرد: عصر یکشنبه حادثه آتشسوزی در یکی از اتاقهای طبقه ششم هتل فردوسی مشهد اتفاق افتاد. سخنگوی آتشنشانی مشهد بیان کرد: از سه ایستگاه آتشنشانی به همراه تجهیزات کامل و خودروی نردبان به محل اعزام شدند و عملیات اطفا و ایمنسازی در کوتاهترین زمان انجام شد. وی گفت: خوشبختانه این حادثه هیچگونه محبوس، مصدوم یا تلفات جانی در میان مسافران و کارکنان هتل نداشته است. فرخنده بیان کرد: جزئیات بیشتر درباره علت وقوع این آتشسوزی و میزان خسارت احتمالی، پس از بررسی کارشناسان اعلام خواهدشد.