ایندیاتودی نوشت: وزیر خارجه پاکستان، پس از حملات جدید آمریکا و ایران که تنشها را در منطقه خلیجفارس افزایش داد، تلفنی با عباس عراقچی صحبت کرد. به گزارش همشهریآنلاین، این تماس پس از آن صورت گرفت که تلاش اخیر برای برقراری صلح در غرب آسیا با شکست مواجه شد. اسلامآباد اعلام کرد که در جریان این تماس تلفنی، اسحاقدار بر تعهد اسلامآباد برای ایفای «نقش سازنده» خود در دستیابی به صلح و ثبات پایدار در منطقه تأکید کرد. منبع: خبر فوری