علی شجاعی با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود، از مهدی رحمتی بابت یک فصل همکاری در خیبر خرمآباد قدردانی کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از اعلام رسمی پایان همکاری باشگاه خیبر خرمآباد با مهدی رحمتی، علی شجاعی با انتشار متنی در واتساپ خود به این اتفاق واکنش نشان داد. او در این پیام ضمن تشکر از زحمات رحمتی در طول فصل گذشته، از تجربه همکاری با او ابراز خوشحالی کرد.