سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه خطاب به سربازان تروریست ارتش اسرائیل پیام داد. سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه نوشت: سربازان متجاوز و تروریست صهیونیست ، کمتر از ۴ روز ۱۰۰ نفر تلفات دادید!!!، اگر با پای خود از جنوب لبنان خارج نشوید، حماسه سال ۲۰۰۰ بار دیگر تکرار خواهد شد؛ همان سالی که با خفت و خواری از این سرزمین فرار کردید. امروز نیز اگر بر تجاوز و اشغالگری اصرار ورزید، با ذلت و شکست با لگد بیرون رانده خواهید شد.