رئیس جمهوری آمریکا مدعی پرتاب چهار پهپاد به سمت کشتی ها در تنگه هرمز شد و ادعا کرد که ایران آتش بس را نقض کرده است. به گزارش تجارت نیوز، دونالد ترامپ در شبکه اجتماعی تروث سوشال خود مدعی شد: جمهوری اسلامی ایران دستکم چهار پهپاد تهاجمی را به سمت کشتیهایی که در حال عبور از تنگه هرمز بودند پرتاب کرده است. رئیس جمهوری آمریکا ادعا کرد: یکی از این پهپادها مستقیما به یک کشتی باری بزرگ و بسیار گرانقیمت برخورد کرده و به آن خسارت وارد شده است، اما کشتی توانست به مسیر خود ادامه دهد. ترامپ همچنین ادعا کرد: ما سه پهپاد دیگر را سرنگون کردیم. بدیهی است که این یک نقض احمقانه توافق آتشبس ما است. منبع: ایرنا